Tuesday, October 12, 2010

ashley tisdate

Ashley Michelle Tisdale (i lindur më 2 korrik 1985) është një amerikan, aktore këngëtar, kompozitor dhe producent televiziv i cili u rrit në rëndësi portretizuar karamele-counter vajzë Maddie Fitzpatrick në Disney Channel, Jeta Suite i Zack & Cody dhe femra antagonist Sharpay Evans në seri School Musical High film. rolin e saj si Evans e nevojshme të saj për të kryer disa këngë në Soundtracks seri filmit '. Tisdale u bë artisti i parë femër në debutimin me dy këngë të njëjtën kohë në Billboard Hot 100, [2] në javën e 12 shkurt 2006, [3] me "Ajo që unë kam qenë në kërkim për" dhe "Bop me Top" , të dy këngë nga fonogram i parë High School Musical.
Pas pamja e saj të parë High School Musical, ajo nënshkroi me Warner Bros Records dhe nisi një karrierë solo muzikë. Albumi i saj debutues kokëfortë, u lëshua në shkurt 2007, debutuar në numër pesë në skemën e SHBA me 64.000 kopje të shitura në javën e parë [4] dhe është certifikuar më vonë Gold nga Shoqata e Industrisë Regjistrimi i Amerikës. [5] Një album i dytë studio , fajtor kënaqësinë, u lirua në vitin 2009. [6] Tisdale gjithashtu ka një rol të shquar zë si Candace Flynn në Phineas Disney Channel dhe Ferb dhe u shfaq në 2009 huajt film artistik in the Attic. [7] Në 2010, ajo u hedhur si plot vrull dhe intensive cheerleader Savannah Monroe në Hellcats-komedi-dramë seri CW. [8]Tisdale ka lindur në Perëndim Deal, Monmouth County, New Jersey më 2 korrik, 1985, [2] për të Lisa Tisdale (Nee Morris) dhe Mike, menaxher i një firme ndërtimi. Motra e saj i madh, Jennifer Tisdale, është një aktore dhe gjyshi i saj nënës, Arnold Morris, i zhvilluar Thikat Ginsu. Nëpërmjet gjyshi i saj, Tisdale është e lidhur edhe me biznesmen Ron Popeil. [9] Ajo u rrit deri në Oqeani Township. Ajo është çifute nga ana e nënës së saj dhe e konsideron veten hebre. [10]Në moshën tre, Tisdale u takua aktual i saj Bill Perlman menaxher në një qendër të Nju Xhersit. Ai e dërgoi atë në auditions të shumta për reklama, duke rezultuar në vendosjen e saj në më shumë se 100 reklama kombëtare televizive të rrjetit si një fëmijë [12] Ajo e filloi karrierën e saj teatrale duke u shfaqur në Gypsy:. Një legjendë muzikore dhe Sound of Music në hebraike Monmouth County Qendra Komunitare. [2] [13]
Në moshën tetë, ajo ishte hedhur për të luajtur pjesën e Cosette në një turne të prodhimit kombëtar të Miserables Les muzikore. "Kur isha i vogël, unë pashë të luajë Les Miserables në Broadway, kam menduar se ishte gjëja më e mrekullueshme që kam parë ndonjëherë kështu që unë shkova për menaxherin tim dhe i tha atij kam kërkuar të jetë në të", tha Tisdale në një intervistë për të Newsday në 2007. [11] Ajo gjithashtu pretendon se ka pasur vetëm një mësim të vetëm kënduar para ulje të rolit. [11] Tisdale vizitoi për dy vjet në Miserables Les [14] para ulje një rol në një turne ndërkombëtar të prodhimit të Annie. [ 12] Në moshën dymbëdhjetë, Tisdale këndoi në Shtëpinë e Bardhë për presidentin Bill Klinton. [2]Në fund të viteve 1990 dhe fillim të viteve 2000, Tisdale kishin role të vogla në televizion disa shfaqje të tilla si Hughleys, Smart Guy, 7 qiell, Boston publike dhe Bette dhe në filma me metrazh të Life A Bug's dhe Donnie Darko. [12] Gjatë kësaj kohe, ajo në të njëjtën kohë ka punuar si një model Ford. [9] Për rolin e saj në Boston publike, ajo mori një 2000 Award Young Artist nominim për "Best Guest Performance Në një dramë televizive". [15] Në vitin 2004, ajo u hedhur si karamele adoleshente counter-girl Maddie Fitzpatrick në seri Channel Disney Jeta Suite Zack & Cody e, e cila premierë në Mars 2005 dhe përfundoi në vitin 2008. [9] Ajo më vonë fitoi çmimin e saj të parë në Awards Nickelodeon UK Kids 'Choice për "aktoren më të mirë televizive ", për shkak të punën e saj si Fitzpatrick. [16] [9]
Edhe pse prodhuesit e Disney Channel Original Movie High School Musical fillimisht nuk e konsiderojnë të saj për shkak të "imazhit të mirë-girl" e saj në jetën Suite, Tisdale u hedhur përfundimisht si popullore, nxënës të shkollës së mesme narcissistic Evans Sharpay në film 2006. [11] fonogram, në të cilën Tisdale huazohet vokal e saj për disa këngë, u bë album lartë të shitur në Shtetet e Bashkuara të atij viti. [17] Tisdale u bë artisti i parë femër në debutimin me dy këngë të njëjtën kohë në Hot "Billboard 100 "me" Ajo që unë kam qenë në kërkim për "dhe" Bop në "Top, dy këngë nga soundtrack i filmit. [12] High School Musical u bë filmi më i shikuar Disney Channel atë vit, me 7.7 milion shikues në SHBA transmetimit të saj premierë . [18]
Për shkak të popullaritetit të fituara nga Tisdale me rolin e saj, Warner Bros Records nënshkruar e saj për një kontratë regjistrimi në korrik 2006 dhe ajo ka filluar punën për albumin e saj të parë. [19] Tisdale regjistroi një version të mbuluar nga "Kiss Girl", për 2006 ri-lirimin e DVD Little sirenë, [9] dhe një version të Wham! "s" Krishtlindje të fundit ", e cila u lirua më vonë në SHBA nëpërmjet Warner Bros

No comments:

Post a Comment