Saturday, October 16, 2010

hilary duff

Hilary Erhard Duff (i lindur më 28 shtator 1987) është një aktore dhe këngëtare amerikane. Pas punës në teatër luan lokale dhe reklama televizive në fëmijërinë e saj, Duff fituar famë për të luajtur rolin kryesor në seri Disney Channel McGuire televizive Lizzie. Duff pas ventured në filma artistikë, me shumë filma të suksesshëm të kreditit të saj duke përfshirë Movie McGuire Lizzie, më i lirë nga dhjetëra, A Cinderella Story dhe të lirë nga dhjetëra 2. Ajo ka më së fundi u shfaq në bazë të Greta dhe Stay Cool. Që nga tetori 2010, filmat e saj e ardhshme të përfshijnë, Bloodworth dhe The Story of Bonnie dhe Clyde.Duff është zgjeruar që repertorin e saj në muzikë pop me lirimin e tre albume platinum RIAA-certifikuar dhe mbi trembëdhjetë milionë dhënat shitur në mbarë botën deri në shkurt të vitit 2007. [1] Albumi i saj i parë në studio, Metamorfozis, ishte certifikuar platinum trefishtë dhe të plotësohet me dy albume më platinum, Hilary Duff dhe më të kërkuar. Duff lëshuar albumin e saj të tretë studio, dinjitet, e cila ishte certifikuar ari në gusht 2007 [2] dhe lëshuar dy teke, "Me Love", vizatimin e saj më të lartë të SHBA vetme deri më sot dhe të "huaj". Në nëntor 2008, ajo publikoi një përmbledhje nga hitet e saj më të madh, i miri i Hilary Duff, të cilit i vetëm "Reach Out" u bë e saj të tretë # 1 në Billboard Hot Play Dance Club.Duff është degëzuar edhe në modë, duke nisur linjat e saj të veshjeve, Stuff nga Hilary Duff dhe Femme për Jeans DKNY, dhe dy koleksione ekskluzive parfum me Elizabeth Arden. Duff dhe nëna e saj janë të listuara si prodhuesit për Girls film materiale. Duff është kredituar si producent ekzekutiv për filmin e saj të pavarur Sipas Greta [3] dhe është e nënshkruar edhe në si një model për të IMG York modeleve të reja. [4] Më 19 shkurt 2010, Duff u angazhuar që të NHL player Comrie Mike. Çifti u martua më 14 gusht, 2010 në Santa Barbara, Kaliforni.

1 comment:

  1. After marriage, my life became very difficult, my husband began to chase after other women because I did not give him children after years of waiting. I could see my marriage disintegrating. I did everything possible to change the situation, but nothing worked until I met Dr Makha, a spiritual healer. Dr Makha saved my life and my marriage. now i have 2 kids. I am grateful to Dr Makha and therefore leave my testimonies to anyone experiencing marital and fertility issues. Contact email: makharituals@gmail.com
    Whatsapp: +1(815)564-3618

    ReplyDelete