Friday, October 15, 2010

Jenette McCurdy

Në qershor 2008, ajo njoftoi në faqen zyrtare të saj të internetit se ajo ishte duke punuar në albumin e saj debutues. E parë të vetme, "Pra Mbyll", u lirua më 10 mars, 2009. E dytë të vetme, "pastrehë Heart", një mbulesë prej një këngë nga Amanda Stott, u lirua më 19 maj. [4] këngë u lirua në nder të Ujrave kohët e fundit ka vdekur McCurdy e mik Cody, i cili vdiq në moshën 9 nga truri kancer, dhe 20% e të ardhurave janë dhuruar për Fondacionin Waters Cody. [5] Ajo u takua Cody Waters përmes Research Hospital St Jude Children's. [6] Pas vetëm "në mënyrë të ngushtë", u lirua në mars 2009, McCurdy njoftoi se albumin e saj debutues do të lirohet më 30 qershor, 2009. Deri në kohën qershor përfundoi, asnjë album ishin liruar dhe më 6 korrik, 2009, McCurdy njoftoi se kishte nënshkruar një marrëveshje me Records Capitol Nashville. [7] Më 16 prill, 2010, mostrat e këngëve të zgjedhur nga albumi i ardhshme McCurdy e vendit debutimin u liruan për publikun. Ato këngë ishin "Nuk Kjo Larg", "Never Let Me Down", "Break Your Heart", "mirë", "të fortë", dhe "Vendos Armëve juaj Rreth Dikush". E këngëve u lëshuan në fillim në mënyrë që për tifozët që të votojnë për të cilën ata besonin duhet të McCurdy e parë të vetme. [8] "Nuk Kjo Far Away" fitoi, dhe u lirua për radio vendit më 24 maj, 2010 dhe iTunes më 1 qershor. [9] Ajo lëshoi një të PE në gusht 16/August 17, 2010 i cili shtoi këngë të tjera, duke përfshirë "e fortë", "Vendos Armëve juaj Rreth Dikush", "Break zemrën tënde" dhe "Mua me Ju". Ajo ka qenë gjithashtu tha se një nga këngët e saj, "të fortë", do të dalë më vonë Tani kjo është ajo që unë Call Music! Vol. 35 më 31 gusht, 2010. [10 Ajo e filloi karrierën e saj duke vepruar në vitin 2000 në moshën tetë në MADtv [3] Që atëherë ajo u shfaq në disa seri televizive, duke përfshirë CSI:. Crime Scene Investigation, Malcolm in the Middle, Lincoln Heights, Will & Grace, Zoey 101, True Jackson,, VP Ligjit dhe Rendit SVU, Medium, gjykuar Amy, Brenda, Karen Sisco, Mbi Ka dhe të ngushtë në shtëpi. Në vitin 2003, ajo e kishte mundësinë për të vepruar me frymëzimi i saj, Harrison Ford në vrasjeve film të Hollivudit. Në vitin 2005, ajo u propozua për një çmim Artist Young për shfaqjen më të mirë në një seri televizive - Guest Starring Young Actress për ecurinë e saj në Mjekësisë të forta si Campos Hailey. Ajo ka shfaqur edhe në disa reklama të tilla si një për sprint dhe një tjetër komerciale për kalimin e rrugës në mënyrë të sigurtë.Që nga viti 2007, ajo ka një rol luan në serinë televizive Nickelodeon iCarly kundërta Miranda Cosgrove, Nathan Kress dhe Jerry Trainor, si një nga miqtë më të mirë Carly Shay's Sam Puckett. Në vitin 2008 ajo u propozua për një çmim Artist Young për punën e saj në iCarly, dhe për punën e saj si barkë me rrema Sorenson në filmin televiziv Dita e fundit e Verës. Ajo u propozua për një 2009 Teen Choice Award, në kategorinë e preferuara TV Sidekick për punën e saj në iCarly. Ajo gjithashtu ishte hedhur për rolin e Bertha në Fred: The Movie, një film bazuar në një seri YouTube për Fred Figglehorn.

No comments:

Post a Comment