Saturday, October 16, 2010

miriam cani


 
vendlindja: ElbasanMosha: 25 VjeçDitelindja: 30 Maj 1985Shenja e horoskopit: Binjaket

Në moshën gjashtë ajo u shpërngul së bashku me familjen e saj në Heidelberg, Gjermani. Në Heidelberg ajo mori pjesë në "Internationale Gesamtschule Heidelberg". Përveç shkollë ajo kishte shumë aktivitete të tjera. Ajo mori stërvitje vokal, vallëzimi mësimet si dhe mësimet e pianos. Për më tepër ajo ishte një aktore e teatrit dhe ajo ishte një anëtar në klubet sportive të shumta, ku ajo ka luajtur tenis, basketboll, volejboll etj Në shkollë Miriam ishte gjithmonë shumë ambicioz dhe ajo nuk e ka pranuar nota mesatare. Ajo u diplomua me mesatare të 1,3-1,6. Miriam akoma e pasion të madh ka qenë gjithmonë muzikë. Tashmë në një moshë shumë të re ajo donte të bëhej një artist. Tjetër për detyrat e saj si një student ajo e përdorur çdo mundësi që ajo të fituar përvojë në skenë. Ajo ka marrë pjesë në aktrime, kryhet para një publikut të mëdha në klubet dhe ngjarje të tjera. Në vitin 2003 ajo mori pjesë së bashku me 13 000 garat në "Popstars"-Kallëp (germanversion e American Idol për Bands) dhe u bë një anëtar i "Preluders" band. Miriam është i zgjuar dhe shpesh shkon përtej kufijve të saj dhe ndjek qëllimin e saj të jenë të suksesshme dhe të bëjë familjen e saj të lumtur dhe krenar e saj. Familja e saj do të thotë çdo gjë të saj dhe është një pjesë e frymëzimit të saj. Çdo moment të lirë ajo ka, ajo shpenzon shkruar këngë, duke qenë në studio dhe duke u përpjekur çdo gjë për të arritur sukses dhe aknowledgement, se ajo është duke punuar aq shumë për të. Në këngët e saj vetë-përbërë Mira tregon talentin e saj. Ajo e përshkruan ndjenjat e saj dhe tregon të gjithë se pse ajo e meriton të drejtë të jetë në skenë. Ajo i pëlqen të papritur me gjëra të reja ... dhe për ata që mendojnë se mund të dinë çdo gjë rreth saj, ata duhet të dinë se ata janë të gabuar, sepse nuk ka aq shumë më tepër të saj. Në disa muaj të ardhshëm dhe vitet ajo do të arrijë shumë më tepër dhe të demonstrojë se ka më shumë të presin prej saj. Miriam ka punuar tashmë me artistë të tjerë, që kanë treguar interes të madh në talentin e saj dhe vendosi të shkruaj këngë, si dhe të kryejë së bashku me të. P.sh. "Meldendiz" me "Kur djalli dashuron një engjëll" ose artisti më të njohura në homecountry e saj (Shqipëri), "Alketa". Me "Alketa" Miriam regjistruar "A nuk dorëzohen" dhe ka filluar një karrierë në Ballkan. Ajo ka qëllimet e madhe se ajo e duan për të realizuar. Sipas Miriam: "Asgjë në jetë është e paarritshme, në qoftë se ju dëshironi për atë thellë brenda zemrës suaj dhe gjithmonë përpiqemi të mira tuaj", Miriam gjithashtu thotë: unë jetoj dhe e duan muzikën. Muzika ngjan personalitetit tim dhe gjithçka unë jam-ekzistencës sime gjithë zhvillohet rreth muzikës! Unë e falënderoj Perëndinë, se ai më dha mundësinë për të jetuar ëndrrën time në këtë jetë! Unë kurrë nuk do të harroni ku se kush jam dhe nga kam ardhur, sepse rrënjët e mia dhe sfond të familjes janë shumë të rëndësishme për mua. Të vërtetë të vetes është një nga prioritetet e mia më të larta. Kjo është se si unë u ngrit dhe kjo është ajo që prindërit e mi tought mua. Ka dy tipare që shumë njerëz me një karakter të dobët harroj. Këto janë tiparet që unë kurrë nuk do ta harroj veten time: ndjenja e nderit dhe falënderimet! Gjatë gjithë jetës time kam hasur shumë njerëz që sillen dhe veprojnë në mënyra të ndryshme dhe disa shpesh nuk janë të cilët duket të jetë. Me çdo përvojë se unë e kam bërë në jetën time, kam mësuar më shumë për veten si dhe të tjerë dhe pak nga pak unë jam i gjetur rrugën e drejtë në jetë dhe në fund unë do të di ku unë i përkasin dhe ku unë nuk duan t'i përkasin. Sidomos në gjërat e mia të situatës shumë kanë ndryshuar në jetën time dhe mendimit tim është bërë shumë më të qarta në lidhje me mjedisin tim.

No comments:

Post a Comment