Friday, October 15, 2010

miranda cosgrove



 
Miranda Taylor Cosgrove (i lindur më 14 maj 1993) [1] është një film amerikan dhe aktore televizion dhe regjistrimin e pop artist. Cosgrove kanë luajtur rolin e Megan Parker në Drake & Josh dhe karakter titullin në iCarly. Karriera e saj filloi në moshën tre, që marrin pjesë në reklama televizive. Cosgrove debutimin e filmit ishte në 2003, si verore Hathaway në Shkollën e Rock.Pas viteve të paraqitjes televizive të vogla, Cosgrove ishte hedhur në Drake tregojnë goditi & Josh dhe më vonë në iCarly. Cosgrove fiton 180.000 $ per episod të iCarly, duke e bërë atë të dytë ylli më i paguar fëmijëve në televizion. [2]Pas suksesit të iCarly, një album fonogram u lirua në qershor 2008, në të cilën ajo kryhet katër këngë. Albumi Cosgrove debutimin Sparks Fly u lirua më 27 prill, 2010; Matrix, Dr Luka, dhe ka punuar me spiunazh e saj mbi të.Cosgrove ka lindur në Los Angeles, Kaliforni për Tom, i cili zotëron një biznes pastrimi kimik, [3] dhe Chris, një qëndrim në shtëpi nënën. [3] Në moshën tre, ajo u zbulua nga një agjent talent [3 ] ndërsa kënduar dhe vallëzuar në Shijoni restorant Los Angeles e LA [Cosgrove 4] deklaruar se, kur agjenti i eci deri të saj dhe për modelimin e saj mom, ajo "kishte menduar kurrë të vërtetë për të qenë një] [aktore" dhe "ishte me fat" . [5] Pas zgjedhjes së për të marrë oferta, ajo u shfaq në reklama televizive për McDonald's [6] dhe Mello Yello, [6] dhe modeluar. [7] Në moshën shtatë, Cosgrove vendosur për të se "[ajo] e donte bërë atë "dhe auditioned për teatër dhe televizion roletparaqitjen e parë Cosgrove televiziv ishte në 2001 si një 5-vjeçar Lang vjetër Lanës në pilot e Smallville. Cosgrove pastaj bëri debutimin e saj të filmit me Shkollën 2003 film i Rock. Në film, ajo luajti Summer Hathaway, një vajzë e re me ambicie të mëdha dhe të disiplinës që e gjen veten përshtatur me natyrën e lirë nga shpirti e mësuesit të ri duke u bërë menaxher i grupit të grupit klasë e rock. Shkolla e Rock ishte si një zyrë kuti hit, fitim mbi 131.282.949 $ në mbarë botën, [8] dhe kritik të suksesit, duke marrë një rezultat 91 për qind në Domate Rotten. [9] Cosgrove është duke vepruar në film u vlerësua me David Ansen e Newsweek përshkruar atë si " spot on "[10] Ajo tha se nga eksperienca e punës me Jack Black:... Javën e parë që ishte si," Oh, Zoti im, kjo është Jack Black, ", por dy javë më vonë ai ishte mirë Ai me të vërtetë funny Ndonjëherë drejtori do të thonë, 'Jack ju nuk mund t'i bëjë ata të qeshin aq shumë. "" [11] Ajo përmendi vendin e ngjarjes, si duke u përpjekur të këndoj të gabuar si shumë e vështirë. Cosgrove deklaroi se "kam marrë një mësim 45-minuta nga Jim O'Rourke e zërit të rinjve si të këndojnë keq. Unë kam qenë duke marrë mësime të kënduarit për rreth pesë vjet, kështu që duke marrë për të kënduar keq ishte e re. Drejtori mbajtur duke thënë se, "Mundohuni të këndojnë edhe më keq, Miranda," kështu që ishte e pazakontë. "[6]Ajo është mirënjohës ajo ishte në Shkollën e Rock, si ajo e ekspozuar e saj për këngë klasike rock ajo nuk ishte në dijeni. "Pas filmit," tha Cosgrove, "kam zbuluar Led Zeppelin dhe unë kam marrë deri kitarë elektrike". Ndërsa Shkolla e Rock filmuar në New York City, Cosgrove u informua se pilot për Drake & Josh kishte kap. Në seri, ajo portretizohet motra çapkëne e karakterit titullin, Megan Parker. Tregojnë bëri debutimin e tij më 11 janar, 2004 dhe tërhoqi përgjigje pozitive në ratings. Cosgrove tha se kjo shfaqje për: ".. Është si një familje e madhe Ne e njohim njëri-tjetrin në mënyrë të mirë, asgjë nuk është e turpshme më .... Është me të vërtetë të rehatshme, dhe është e vërtetë zbavitëse" [12] Ndërsa në shfaqje, ajo ishte në gjendje të të zhvillojë një partneritet me Dan Schneider, i njohur për prodhimin e spektakle te ndryshme Nickelodeon (Zoey 101, Show Amanda, Drake & Josh, Kenan dhe Kel, All That, etj). Ai do të shkojë për të ndihmuar në krijimin iCarly.

No comments:

Post a Comment