Wednesday, October 13, 2010

Demi Lovato

Demetria Devonne "Demi" Lovato [2] (lindur më 20 gusht, 1992 [1]) është një aktore amerikane dhe-këngëtare dhe kompozitore. Ajo është e njohur për rolet e saj si Mitchie Torres në filma Rock Camp dhe si Sonny Munroe në Sonny Me një shans. Lovato luajti në 2009 filmin Princess Protection Program. Para se të Disney, ajo kishte një nga rolet më Barney & Friends.
Si artist solo muzikore, Lovato lëshuar albumin e saj debutues Mos Harroni më 23 shtator, 2008. Albumi debutuar në # 2 në shitjen e 200 Billboard 89.000 kopje në javën e parë. [3] Ajo ka shitur mbi 473.000 nga të dhënat në SHBA. [4] Lovato ka lindur në Dallas, Texas [2] për Patrick Lovato dhe Dianna Hart De La Garza. Ajo është me prejardhje meksikane nga babai i saj dhe prejardhje irlandeze dhe italiane nga nëna e saj. [8] [9] [10] Ajo ka një motër më të vjetër Dallas Lovato dhe një motër të rinj e gjysmë, Madison De La Garza. [2] Nëna e saj ishte një Dallas Cowboys Cheerleader dhe regjistrimin e vendit artist, i ati i saj u zhvendos në New Mexico, pas martesës së tyre përfundoi në vitin 1994 [9] Ajo fitoi një diplomë të shkollës së mesme përmes homeschooling në prill 2009 [11] Ajo filloi të luajë piano në moshën shtatë... [12]
Para se të ndonjë të muzikës Lovato ishte lëshuar zyrtarisht disa nga këngët e saj origjinale, duke përfshirë "Shadow," janë paraqitur në shfaqje si bie zilja. Lovato edhe këndoi një mbulesë e "Kjo është How You Know", nga filmi Enchanted që u lirua më DisneyMania 6 më 20 maj, 2008. [13]
Në qershor dhe korrik 2008, Lovato kryer në Shtëpinë e ndryshme të Blues dhe parqeve për Live Demi e saj! Warm Up Tour në përgatitje për lirimin e albumit të saj dhe Tour Up Burnin 'me Jonas Brothers. Fonogram të Disney Channel Original Movie Camp Rock u lirua në qershor 2008. Lovato u shfaqën në katër nga gjurmët në fonogram, duke përfshirë "Kjo është më", duet një me Joe Jonas. "Kjo është më" i zbehtë në numër nëntë në Billboard Hot 100. Lovato shërbeu si aktin e hapjes në "Burnin 'Tour Up Jonas Brothers nga korriku deri në shtator 2008. Disa koncerte në turne ishin filmuar si pamjet për një film koncert 3-D titulluar Jonas Brothers: 3D Përvoja Koncert i cili u lirua më 27 shkurt, 2009. Lovato u shfaqën në filmin kryerjen e "Kjo është Mua" me Joe Jonas

No comments:

Post a Comment