Friday, October 15, 2010

Madonna

Madonna Louise Ciccone ka lindur në Bay City, Michigan më 16 gusht, 1958. Nëna e saj, Madonna Louise (Nee Fortin), ishte me origjinë izraelite, dhe i ati i saj, Silvio Anthony Ciccone, është një amerikan të gjeneratës së parë italiane [1] familjen Ciccone origjinën nga Pacentro, Itali;. ati i saj më vonë ka punuar si një dizajn inxhinier për Motors dhe Chrysler Përgjithshëm. Madonna ishte mbiquajtur "Little Nonni" për të dalluar atë nga nëna e saj. [2] [3] e treta e gjashtë fëmijë, vëllezërit e motrat e saj janë Martin, Anthony, Paula, Christopher, dhe Melanie. [4] Madonna u ngrit në periferi Detroit e Pontiac dhe Avon Township (tani pjesë e Rochester Hills).
Nëna e saj vdiq nga kanceri i gjirit në moshën 30 në 1963. [4] muaj para vdekjes së nënës së saj, Madonna vënë re ndryshime në sjelljen e saj dhe personalitetin nga zonjë shtëpie vëmendshëm ajo ishte, edhe pse ajo nuk e ka kuptuar arsyen. [5] Znj . Ciccone, në një humbje të tmerrshme për të shpjeguar gjendjen e saj shëndetësore, shpesh do të fillojë të qaj kur i pyet nga Madonna, në të cilën pikë Madonna do të përgjigjet duke dhënë armët e saj rreth nëna e saj tenderly. "Më kujtohet ndjenja e fortë se ajo ishte," Madonna kujton, "unë kam qenë kaq pak dhe ende ndjeja si ajo ishte fëmijë." [5] Madonna më vonë e pranoi se ajo nuk e kishte kuptuar konceptin e nënës së saj që po vdes. "Nuk ishte aq shumë majtë i pashprehur, emocione kaq shumë untangled dhe të pazgjidhura, e keqardhje, faji, humbje, zemërimi, konfuzion. [...] Unë pashë nënën time, duke shumë e bukur dhe të shtrirë sikur ajo ishte në gjumë në një arkivol të hapur . Pastaj kam vënë re se goja e nënës sime dukej qesharak. Ai mori me pak kohë që të kuptojnë se ai kishte qenë sewn up. Në atë moment të tmerrshme, fillova të kuptoj atë që kisha humbur përgjithmonë. imazhin përfundimtar i nënës sime, në një herë të qetë ende grotesk, Haunts mua edhe sot. "[6]
Madonna përfundimisht mësuar të kujdeset për veten dhe vëllezërit e motrat e saj, dhe ajo u kthye tek gjyshja e saj me shpresën për të gjetur ndonjë ngushëllim dhe një formë e nënës së saj në e saj. Vëllezërit e motrat e Ciccone resented colf dhe u rebelua kundër askujt pa ndryshim sjellë në shtëpinë e tyre gjoja për të marrë vendin e nënës së tyre të dashur. [5] Në një intervistë me Vanity Fair, Madonna ka komentuar se ajo e pa veten në rininë e saj si një vajzë "të vetmuar që ishte kërkoni për diçka. unë nuk ishte rebel në një mënyrë të caktuar. I interesuar për të qenë i mirë në diçka. unë nuk e rruaj underarms e mia dhe nuk e kam vënë make-up si vajzat normale të bërë. Por kam studiuar dhe kam marrë mirë nota .... kam kërkuar të jetë dikush. "[5] tmerruar se babai i saj mund të merret prej saj, si dhe, Madonna ishte shpesh në gjendje për të fjetur nëse ajo ishte pranë tij. [5] Babai i saj u martua me grua Joan e familjes Gustafson , dhe ata kishin dy fëmijë:.. Jennifer dhe Mario Ciccone [7] Në këtë pikë, Madonna ka filluar që të shprehin ndjenjat e pazgjidhur e zemërimit ndaj babait të saj, që zgjati për dekada të tëra, dhe zhvilluar një qëndrim kryengritës [5] Ajo mori pjesë në St Frederick's dhe St Andrew's Fillore Shkolla, dhe më pas Shkolla e Mesme Perëndimore. Ajo ishte e njohur për mesatare të lartë të saj notave, dhe ka arritur famë për sjelljen e saj të pazakonta: ajo do të kryejë cartwheels dhe handstands në korridoret mes klasave, përkundur nga gjunjë e saj nga baret majmuni gjatë pushimeve, dhe të tërheqë deri buzë saj gjatë gjithë klasa- në mënyrë që djemtë mund të shohin të brendshme të saj. [8]

No comments:

Post a Comment